31 Mayıs 2011 Salı

Erenköy Pazarı

Efendim 19 Mayıs hem tatil olup hem de perşembe gününe denk geldiğinden bendeniz kendini evine beş kala kurulan Erenköy pazarına attı. Lise, üniversite yıllarında 19 Mayıs günü televizyonlarda milli duygu patlamasıyla Ankara Hipodromunda ki bayram geçişlerini izleyen biri olarak kendimdeki değişimi biraz acı biraz komik bulduğumu itiraf etmeliyim. 34 yaşında evli ve çocuklu bayanı o gün  cezbeden şey, ihraç fazlası bir dolu ürünü mağazaların üçte biri fiyatına almaktı. Evet bilançoyu açıklıyorum:
  • 2011 yılının modası olan (bunu pazarda ki yoğun talepten anlıyorum) hasır, pembe ve morun tonlarından oluşan dolgu topuklu ayakkabıya 35 TL
  • kumaş terliğe 10 TL
  • Marc Jacobs (bu ünlü bir markaymış bunu da pazara beraber gittiğim kuzenimden öğrendim oysa ben modelini çok beğendiğim için almaya karar vermiştim) taklidi çapraz askılı spor çantaya 50 TL
  • Esprit bluz 7 TL
  • Markası kesilmiş üç adet bluza 10  TL
  • Markası kesilmiş geceliğe 2,5 TL (evet yanlış okumadınız 2,5 TL)
vererek 114,5 TL' ye 1 ayakkabı, 1 terlik, 1 çanta, 4 bluz ve 1 gecelik almış oldum. Tüm bunları pazara 15 dakika mesafede olan Bağdat Caddesinden almak isteseydim ödeyeceğim parayı düşünmek istemiyorum.


Erenköy Pazarı: kendinizi, kendini alışverişe adamış bayan gruhundan kurtarmak istiyorsanız sabah saatlerinde gitmeniz kaydıyla şiddetle tavsiye edilir. Yok ben o gruhtan biriyim diyorsanız Allah kolaylık versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder