31 Mayıs 2011 Salı

Organize Kadın:

Genelde büyükşehir diye tabir edilen minimum birkaç belediyeden oluşmuş mega-köylerde yaşayan, en  az lise mezunu, çalışan, hak ettiğinin yarısını kazanan , bir taraftan bakımlı olmaya çalışıp diğer taraftan indirim kovalayan, bir kısmı evli-bir kısmı evsiz(!) , otuz beşinden önce doğurmaya vakit bulamayan, kişisel bakımı için bile haftalar öncesinden program yapması gereken,  eve girdiğin de  kıyafetini değiştirmeden yemeği ocağa koyup, yemek pişerken sabah işe gitmeden çalıştırdığı makinede ki çamaşırları asan, hafta sonu gelecek misafir için ön hazırlık yapmazsa işi kotaramayacağını düşünen,  şubat ayında temmuzda yapacağı tatilin uçak biletini alıp bir taraftan da bunu kocasına nasıl kabul ettireceğini düşünen, annesinin babasının alıp başını giden teknolojiye ayak uydurmalarına yardımcı olmaktan vazgeçip konuyla ilgili tüm sorumluluğu zevkle üstlenen, tüm bu yoğunluğu bile isteye yaşayıp sonra da bundan şikayet eden varlıktır.

1 yorum:

  1. hahahha. bayildim organize kadin.. esra günlük dile yeni bir terim kazandirmissin tebrik ederim.. okuyunca ben organize kadin miyim diye dusundum.. degilim galiba.. kadikoyden leyla bir sekilde donup eve girip bilgisayar kucakta gozler bir televizyonda bir laptopta bunlari yazarken, camasir makinasinda saatler once yikanmis camasir kaldigini hatirladim.. amaaan dedim zaten tolganin asker artiklariydi bir daha yikarim dedim... bunu ilk kez demiyorum bu arada.. evet ben pek organize bir kadin degilim..

    YanıtlaSil